U bent hier

» Communicatieplan

Communicatieplan

Het communicatieplan is de uitwerking van de marketing strategie.

We willen waarde brengen bij de consumenten op het vlak van producten en diensten. Het gebruiksgemak staat centraal bij de keuze. We moeten interactie aangaan met de klant en naar kost toe moeten we dit zeer bewust doen.

Dit is een continu proces waarbij we een crossmediale aanpak voorstellen. Een sterke doelgroepgerichte communicatie in combinatie met een sterke focus zorgen voor een goed geïntegreerd marketing communicatieplan.

marketing- en communicatie mix

Het samenstellen van de marketing mix ligt in het verlengde van de merkessentie: corporate communication middelen, direct marketing, advertising, printmedia, audiovisuele media, outdoor, online, sponsoring, sociale media, events en beurzen en pr. Merkherkenning en merkenvoorkeur zijn het doel.

Om alles in goede banen te leiden gaan we pro-actief de dossiers opvolgen. Zowel naar timing, planning, impact, als de bijbehorende budgetcontrole is een continue meeting en evaluatie noodzakelijk.

Ja, help mij met ons communicatieplan