Dex

Automotive
Dex

De comma, strategie

Het doel was om DEX als een unieke speler ‘in zijn totaliteit’ te positioneren. Corporate branding dus, met een B-2-C focus. DEX is een ‘good vibes’ bedrijf dat de droom van zijn klanten realiseert zonder vage beloftes. Je weet wat je van DEX mag verwachten. Good vibes en feelgood zijn dan ook de dragers van de nieuwe DEX-communicatie. Deze vertaalt zich in warme beelden van mensen en hun wagen.

 

Dex, easy car shopping logo

what we did...

  • merkenmodel
  • marketing- en communicatieplan
  • positionering
  • storytelling
  • in- & outstore
  • webdesign
  • corporate brochure
  • corporate video
  • direct mail
  • e-mailing
  • social media
  • dragers
Dex: Easy Car Shopping Image 1

Resultaat

DEX blijft groeien. Naast onderhandelingen met nieuwe dealers in Vlaanderen en Wallonië, groeide de Facebookpagina in vijf maanden tijd uit tot een medium met maar liefst 600% meer maandelijkse engaged users dan ervoor.

Dex easy car shopping image 2

Over DEX

DEX is een uiterst dynamische autoverdeler gespecialiseerd in de verkoop van nieuwe en jonge tweedehandswagens. DEX biedt je meer dan 500 onmiddellijk leverbare topwagens van 20 verschillende merken. Dankzij de strenge selectiecriteria en kilometergarantie vind je er gegarandeerd een DEX-wagen die bij je past.

Meer cases