U bent hier

» E-mail marketing

E-mail marketing

E-mail marketing is een sterke groeier binnen het marketing- en communicatiegebeuren. Zodra je over een goede en correcte database beschikt kan je jouw klanten en prospecten op de hoogte houden van jouw verdere plannen.

comma, merkenmarketeers maakt een onderscheid tussen een éénmalige e-mail marketing campagne en een e-letter die volgens een vaste frequentie verstuurd wordt. Dit kan maandelijks, per kwartaal of per jaar zijn. Op basis van een vast stramien wordt de inhoud geschreven en de beelden gezocht. Na het versturen van de e-mailing bekijken we de statistieken en evalueren we samen met de klant. We staan er steeds op dat de privacy regels worden gerespecteerd.

Werking e-mail marketing

  • Stap 1. Briefing project
  • Stap 2. Opstellen architectuur
  • Stap 3. Content bepalen
  • Stap 4. Design e-mailing
  • Stap 5. Content verzamelen
  • Stap 6. Copywriting
  • Stap 7. Fotografie of stockbeelden zoeken
  • Stap 7. Goedkeuring klant
  • Stap 8. Ontwikkeling in html
  • Stap 9. Database ontvangen of aankopen
  • Stap 10. Testmail sturen
  • Stap 12. Uitsturen e-mailing
  • Stap 13. Statistiek analyseren

Wist je dat?

  • U ook een licentie kan nemen van ons e-mail programma? U gaat dan aan de slag met de template die wij er voor u ingestopt hebben.
  • U steeds weet wie uw nieuwsbrief gelezen heeft.
  • U perfect kan analyseren welk item het meest succes heeft.
  • Een leescijfer van 30% een goede score is.
  • U uw doelgroep niet lastigvalt? Ze schrijven zich uit als ze geen interesse meer hebben.
  • Uw doelgroep dit graag ontvangt als het geen verkoopspraatjes zijn.

Ja, help mij met onze emailing

Enkele klanten