home > Brand strategists > Innovation

Innovation

comma merkenmarketeers - innovation

“hou rekening met het DNA van je bedrijf en durf experimenteren met dingen die voor jouw sector misschien ‘onnatuurlijk’ aanvoelen.” - peter hinssen

Er komen fundamentele uitdagingen op onze bedrijven af. Onze zakenwereld verandert exponentieel, met alle ‘grote’ gevolgen van dien. Disruptieve technologieën, businessmodellen en concepten vergen wendbaarheid. Meer dan ooit moeten bedrijven en organisaties in hun innovatie voorbij vandaag en zelfs morgen denken. Als alles zo vlug en ingrijpend evolueert als nu, dan wordt radicaal denken op lange termijn zonder twijfel de juiste reflex. Wanneer moet je als bedrijf de versnelling hoger schakelen? Het moment om niet alleen te denken maar ook te handelen, is het moment waarop alles op wieltjes loopt: de factor tijd staat aan je zijde, je klanten zijn loyaal en ook de financiële middelen zijn beschikbaar.

comma denkt graag mee met bedrijven die hun koers willen herdenken en hun producten of diensten willen heruitvinden.

blog
blog
Groot
Blog
comma merkenmarketeers - 411
411
411
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - dream team
dream team
teamlid
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - subsidies
subsidie
subsidie
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - workshop
workshop
workshop
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - design
design
design
Groot
Foto
Op zoek naar innovatie voor jouw merk of bedrijf? We helpen je graag.
De generation gap tussen millennials en babyboomers op vlak van communicatietools

generation gap

Als bedrijf is het belangrijk om je klant te betrekken bij je merk. Dit doe je niet alleen door zelf contact te zoeken met de consument, maar ook door de […]

Het bericht De generation gap tussen millennials en babyboomers op vlak van communicatietools verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.