waveflex

header - case waveflex
Productie
waveflex

Al gehoord van Waveflex®? Je meent het … Echt niet? Dan zal daar snel verandering in komen. Waveflex® is een echte klepper die samen met comma een intensief traject aflegde om zijn merk te positioneren, te versterken en uit te bouwen tot een premium brand.

What we did

  • Workshops: merkessentie, merkpositionering, concurrentieanalyse, customer journey, productpositionering & portfolio analyse, …
  • Brand strategy 
  • Logo
  • Baseline
  • Storytelling (visueel en woordelijk)
  • POS
  • SEO & Keyword-analyse
  • Architectuur website
  • Design website
 

Waveflex® is een slaapspecialist uit Beernem met een onmetelijke passie voor ergonomisch slaapcomfort. Al meer dan 20 jaar ontwikkelt Waveflex® gepatenteerde slaapsystemen die gebaseerd zijn op wetenschappelijke inzichten. De productie gebeurt in eigen ateliers volgens hoge kwaliteitsnormen. Je krijgt dan ook standaard vijf jaar garantie op je Waveflex® slaapsysteem. Wat Waveflex® absoluut uniek maakt, is de universele lattenbodem. Hij is geschikt voor elke lichaamslengte en ieder lichaamstype: ‘precisely adjustable'!

Tijdens onze interactieve workshops – merkessentie, merkpositionering, concurrentieanalyse, customer journey, productpositionering & portfolio analyse, … – ontrafelden we samen het DNA van het merk Waveflex®. De conclusies vormden de basis voor de ontwikkeling van een ijzersterk merk met een uitgekiende brand strategy. 

Vervolgens kon het comma dreamteam aan de slag om visueel en woordelijk vorm te geven aan de essenties van Waveflex® om ze aansluitend uit te rollen via diverse kanalen: Waveflex® krant, POS dealerpakketten, website (structuur, content, SEO & keyword-analyse, design) …

Je nachtrust volop benutten waarvoor hij bestemd is? 
Reshape your nights met Waveflex®
 

Meer cases

testimonial

Veerle Valaert - Atlas and Arrows

comma sloeg meteen de nagel op de kop. Via cijfers toonde het team aan dat onze bedrijfsnaam niet aan alle voorwaarden voldeed. Ook op vlak van marketing en communicatie met (potentiële) klanten was er nog wat werk aan de winkel. Dat kwam even hard aan, maar het heeft ons wel gemaakt tot wie we nu zijn. Een sterk merk met een duidelijke focus en collega’s die als een blok achter Altas and Arrows staan. Dankzij comma hebben we niet alleen een nieuw en herkenbaar logo, maar ook een passende naam én een duidelijke website. Het was een enorm interessant traject waar wij veel uit geleerd hebben.