home > Node > subsidies

subsidies

comma brand strategists - subsidies

KMO’s moeten sneller hun weg vinden naar een merkenmarketeer of een marketing- en communicatiebureau.

Het vertalen van zowel de bedrijfsstrategie enerzijds als de communicatiestrategie anderzijds gebeurt nog onvoldoende. comma, brand strategists bouwt een brug tussen deze twee en is overtuigd dat dit voor elke KMO een haalbare kaart is.

De overheid levert extra inspanningen in het kader van de KMO-portefeuille. comma, brand strategists is erkend voor de pijler advies en strategisch advies.

comma brand strategists - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma brand strategists - communication
communication
communication
Klein
Foto
comma brand strategists - digital
digital
digital
Klein
Foto
comma brand strategists - development
development
development
Klein
Foto
comma brand strategists - digital transformation
digital transformation
digital transformation
Groot
Foto
comma brand strategists - 411
411
Groot
Foto
Nog vragen over de subsidies?
Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek

Ik was één van de gelukkige aanwezigen tijdens de Purpose Driven Leadership-day in Amsterdam. Het congres was in zes weken tijd helemaal uitverkocht. De verwachtingen waren hoog en op 4 […]

Het bericht Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Wat is jouw plan voor 2020?

Het einde van 2019 is in zicht, 2020 staat klaar om uit de startblokken te vliegen. Wat zijn jouw plannen? Welke citytrips heb je in het vooruitzicht? Welke zomerreis staat […]

Het bericht Wat is jouw plan voor 2020? verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Water uit de kraan? Lekker toch!

De overstap maken van flessenwater naar leidingwater heeft voor comma wat voeten in de aarde gehad. Water uit de kraan drinken is voor veel mensen iets vies. Op vakantie is het de […]

Het bericht Water uit de kraan? Lekker toch! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.