home > How we work > brandtool

brandtool

comma merkenmarketeers - brandtool

comma, merkenmarketeers wil uiteraard dat jouw product of dienst scoort. Aan de hand van de brandtool (het online comma,- merkenmodel) zijn we in staat om op een eenvoudige manier een online bevraging te doen bij diverse stakeholders. De resultaten worden automatisch gebundeld in één overzichtelijk rapport.

De werkpunten op het vlak van marketing en communicatie zijn nu gekend. In een workshop werken we verder met een kerngroep om de positionering te verfijnen. Deze stap is essentieel. Alle communicatie- en marketinguitingen moeten op elkaar worden afgestemd waarbij een duidelijke focus telkens doordachte beslissingen met een sterke focus. Zo ben je in staat om meetbare resultaten te boeken.

"a brand's strength is built upon its determination to promote its own distinctive values and mission." - professor jean-noel kapferer

comma merkenmarketeers - maretingbureau
marketing
marketing
Groot
Foto
comma merkenmarketeers -marketingbureau
positionering
positionering
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - communication
communicatiestrategie
communicatiestrategie
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - design
design
design
Klein
Foto
case
Klein
Foto
blog
blog
Groot
Blog
Benieuwd om te weten waar jouw merk staat?
De generation gap tussen millennials en babyboomers op vlak van communicatietools

generation gap

Als bedrijf is het belangrijk om je klant te betrekken bij je merk. Dit doe je niet alleen door zelf contact te zoeken met de consument, maar ook door de […]

Het bericht De generation gap tussen millennials en babyboomers op vlak van communicatietools verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.