BICS

BICS
Telecom
BICS

Belgacom International Carrier Services klopte in 2010 aan bij comma, merkenmarketeers om een rebranding en positionering van het merk door te voeren. Momenteel ondersteunen we nog steeds de klant bij hun branding en digitaal verhaal.

What we did

  • merkenmodel
  • positionering
  • baseline
  • corporate identity
  • visuele storytelling
  • ontwikkeling subbrands
  • corporate movie
  • website design

De comma, strategie

Na een uitgebreide studie werd er gekozen voor BICS en de bijhorende sterke positionering. Dat deden we aan de hand van onze zelfontwikkelde ‘Brandtool’. Er werd een doelgerichte marketingstrategie opgesteld die zichtbaar werd in de corporate communicatie, diverse Drupal & Wordpresswebsites en (animatie)filmpjes.

We helpen je graag bij het uitschrijven van een goed marketingplan. Heb je interesse? Contacteer ons gerust!

Meer cases

testimonial

Katrien Van Esser - House Of HR

Na jarenlange focus op interne marketing en employer branding willen we met Accent een marketing strategie ontwikkelen die ook onze expertise en specialisatie in de verf zet bij het grote publiek. Greetje en het comma team hebben ons geholpen bij elke stap in het proces aan de hand van hele pragmatische oefeningen. We zijn ondertussen vergevorderd in onze transitie maar blijven beroep doen op comma als klankbord.