home > Over comma > because we care

because we care

comma brand strategists - because we care

comma, brand strategists draagt duurzaamheid en maatschappelijk verantwoorde thema’s hoog in het vaandel. Daarom geven we graag rechtstreeks steun en proberen we een meerwaarde te zijn waar we kunnen.

 

so get informed

So Get Informed is opgericht door Koen Meirlaen. De aarde warmt in sneltempo op en samen kunnen we deze opwarming een halt toeroepen. So get informed geeft meer informatie over de oorzaken, gevolgen en oplossingen. Get involved: teken zelf de zeespiegel (+2m) en deel je klimaatactie.

 

satemwa, (h)eerlijke thee

Satemwa is een familiebedrijf uit Malawi dat artisanale thee en koffie produceert en ook exporteert over de hele wereld. Elk product is met liefde en oog op duurzaamheid gemaakt. Satemwa wil door de productie van kwaliteitsvolle thee en koffie bijdragen tot een beter leven voor de inwoners van Malawi.

Wij bij comma stonden meteen achter het concept en gingen aan de slag met de marketing van Satemwa. Samen met Exchange stelden we we na onze eerste workshop ook een product markt matrix op voor Europa. Op die manier hebben we de Europese positionering en focusstrategie van Satemwa gedefinieerd. Meer over deze boeiende samenwerking lees je hier

 

fietsvedetjes: vrouwen op de fiets

Greetje is medeoprichter en bezieler van de damesfietsclub de fietsvedetjes. Ontdek hier de 40 straffe madammen. Elk jaar gaat een groot deel van de opbrengst van de fietsvedetjestour naar Care India.

 

steun care india

C.A.R.E. is een vrijwillige, kleinschalige Belgische vereniging die zich inzet voor de opvang van straatkinderen in Chennai, in het zuiden van India. Ook comma draagt zijn steentje bij aan dit lovenswaardige project en ontwikkelde kosteloos een nieuwe website in Drupal. De focus bij de ontwikkeling lag op een website die zo goed als volledig door de organisatie aangepast kan worden via het ingebouwde CMS. Je leest op de website alles over het project, het kinderziekenhuis Saranalaya en de inspanningen van de vele vrijwilligers die dit project dragen.

 

Belvosur

Suriname is een fascinerend land in het noorden van Zuid-Amerika. Ongerepte natuur,  een rijke (bewogen) geschiedenis… maar helaas ook een land waar de verarming met de dag toeneemt. Belvosur - België voor Suriname - biedt hulp aan Surinaamse kinderen in nood. Wij bij comma, brand strategists ondersteunen hen op marketing- en communicatievlak.

 

 

Duurzaam ondernemen

‘Duurzaam ondernemen’ is al langer een echt ‘buzz woord’. Bij comma, brand strategists stellen we vast dat dit in de genen van de oprichters zit en vestigen we er extra aandacht op.

Een duurzame onderneming heeft aandacht voor volgende topics:

  • Goed bestuur
  • Maatschappelijk engagement
  • Communicatie en dialoog
  • Mensvriendelijk ondernemen
  • Risicobeheersing
  • Duurzaam investeren, aankopen en product- en dienstontwikkeling
  • Ketenbeheer
  • Klimaatverandering en energie
  • Kwaliteit van de directe leefomgeving
  • Duurzame logistiek en mobiliteit

Ben je benieuwd wat comma, brand strategists op duurzaam vlak onderneemt? We geven je een tipje van de sluier:

  • 411 heeft overal ledverlichting
  • We beschikken over een warmtepomp
  • Jaarlijks doen wij met volle overtuiging mee aan Dikketruiendag
  • We hebben een grote tuin met een serre waarin we heerlijke groenten kweken
  • Koffiegruis gebruiken we als compost voor planten
  • De commawagens zijn volledig elektrisch
  • Nieuwe medewerkers krijgen een onthaalboekje met tips rond energie
comma brand strategists - enjoy the ride
fly high & enjoy the ride
fly high & enjoy the ride
Groot
Foto
comma brand strategists - duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
Klein
Foto
dream team
dream team
dream team
Klein
Foto
411
411
411
Klein
Foto
comma brand strategists - jobs
jobs
jobs
Klein
Foto
brand strategy
brand strategy
Groot
Foto
Wil je graag een van onze goede doelen mee ondersteunen?
#6 – De onschuldige of the innocent gaat voor een pure communicatiestrategie

De archetypen van Jung Succesvolle merken kennen zichzelf en hun ideale klanten. Ze spelen er bewust op in door één archetype te omarmen. Ze maken het hun ideale klanten gemakkelijk […]

Het bericht #6 – De onschuldige of the innocent gaat voor een pure communicatiestrategie verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Een fit team, daar zorgt onze personal trainer voor

Wouter & Greetje volgden al een tijdje personal training en dat begon zijn vruchten af te werpen. Zowel fysiek als mentaal staan ze scherper dan ooit! Wat als het comma […]

Het bericht Een fit team, daar zorgt onze personal trainer voor verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Stage in coronatijden, een last minute save

We zouden het vergeten in deze woelige omstandigheden, maar ook stagiairs ondervinden hinder van de coronacrisis. Stages kunnen niet doorgaan zoals gepland of vinden plaats in een andere vorm dan […]

Het bericht Stage in coronatijden, een last minute save verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.