home > Over comma > big marcom study

big marcom study

comma brand strategists - Big MARCOM

Ook benieuwd hoe Vlaamse kmo’s in marketingcommunicatie investeren? Benchmark en wees als eerste op de hoogte van de resultaten.

Comma, brand strategists pakte voor de vierde keer op rij uit met de Big Marcom Survey. Deze enquête richt zich tot de ondernemer-zaakvoerders, de marketeers, de HR-verantwoordelijken en/of communicatieverantwoordelijken van kleine en middelgrote bedrijven. De peiling is uniek in België net door de focus op kmo’s. De survey wordt opgemaakt door een team van zes ervaren marketeers die de resultaten vervolgens grondig analyseren en bundelen.

Download hier de resultaten van ons onderzoek.

 

bekijk de resultaten van 2019

 

Benieuwd naar de resultaten van vorige jaren? Download ze hier!

 

bekijk de resultaten van 2018

 

bekijk de resultaten van 2016

brand marketing
brand marketing
brand marketing
Klein
Foto
comma brand strategists - marketing partners
marketing partners
marketing partners
Klein
Foto
comma brand strategists - dreamteam
dream team
dream team
Groot
Foto
brand building
brand building
brand building
Groot
Foto
workshops
workshops
workshops
Groot
Foto
Meer weten over de Big Marcom Survey 2019?
Virtual reality zorgt voor focus binnen een overload aan prikkels

Vanwege het coronavirus heeft de mode-industrie beslist om de komende fashion weeks uit te stellen of zelfs te annuleren. Daarom onderzoeken veel merken zoals Andrea Jiapei Li of er via […]

Het bericht Virtual reality zorgt voor focus binnen een overload aan prikkels verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Back on track & embrace the future

A map to success The current crisis brings challenges for brand strategists. We see brands that are encountering problems as they hold their focus on the negative, close their eyes […]

Het bericht Back on track & embrace the future verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Media krijgt boost door coronacrisis

De blijf-in-uw-kot maatregel lijkt een positieve invloed te hebben op de mediaconsumptie en biedt een houvast in deze bizarre Covid-19 tijden. Het gebruikelijke mediagedrag van de modale mens is onderhevig […]

Het bericht Media krijgt boost door coronacrisis verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.