home > Over comma > big marcom study

big marcom study

comma merkenmarketeers - big marcom study

Ook benieuwd hoe Vlaamse KMO’s in marketingcommunicatie investeren? Benchmark en wees als eerste op de hoogte van de resultaten.

comma, merkenmarketeers en SBM Opleidingen slaan voor de tweede maal de handen in elkaar en lanceren The Big Marcom Survey 2.0. Ondernemend Vlaanderen wordt op deze manier uitgenodigd om deel te nemen aan een unieke enquête omtrent bedrijfscommunicatie. Vorig jaar gingen zo’n 150 bedrijven op de uitnodiging in. De resultaten werden gebundeld, grondig geanalyseerd en kunnen hier nagelezen worden.

Wil jij ook meer weten over marketingcommunicatie in Vlaamse KMO’s? Vul dan als de bliksem de enquête in.

 

comma merkenmarketeers - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - marketing partners
marketing partners
marketing partners
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - dream team
team
team
Groot
Foto
comma merkenmarketeers - communication
communicatie
communicatie
Groot
Foto
blog
blog
Groot
Blog
Meer weten over the Big Marcom Survey 2.0?
Amazon als salestool

Het Amerikaanse e-commercebedrijf Amazon.com was in 1994 een van de eerste grote bedrijven die met het idee kwam om goederen via het internet te verkopen. Door een indrukwekkende, snelle groei […]

Het bericht Amazon als salestool verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.