home > Over comma > big marcom study

big marcom study

comma brand strategists - Big MARCOM

Ook benieuwd hoe Vlaamse kmo’s in marketingcommunicatie investeren? Benchmark en wees als eerste op de hoogte van de resultaten.

Comma, brand strategists pakte voor de vierde keer op rij uit met de Big Marcom Survey. Deze enquête richt zich tot de ondernemer-zaakvoerders, de marketeers, de HR-verantwoordelijken en/of communicatieverantwoordelijken van kleine en middelgrote bedrijven. De peiling is uniek in België net door de focus op kmo’s. De survey wordt opgemaakt door een team van zes ervaren marketeers die de resultaten vervolgens grondig analyseren en bundelen. Ondertussen zijn we volop bezig met het verwerken van de inzichten, stay tuned!

 

bekijk de resultaten van 2018

 

comma brand strategists - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma brand strategists - marketing partners
marketing partners
marketing partners
Klein
Foto
comma brand strategists - dreamteam
dream team
dream team
Groot
Foto
comma brand strategists - communication
communicatie
communicatie
Groot
Foto
comma brand strategists - design
brand design
Groot
Foto
Meer weten over de Big Marcom Survey 2019?
Instagram checklist

Instagram is het sociale netwerk waarmee je foto’s of video’s kan delen met je volgers. Ook bedrijven spelen hier vaker op in. Staat jouw Instagram-account al volledig op punt? Ontdek […]

Het bericht Instagram checklist verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Adverteren op YouTube blijkt extreem effectief

Adverteren op YouTube werkt

YouTube is meer dan een platform waar je enkel video’s op kan posten en/of bekijken. Maandelijks kan de tweede grootste zoekmachine rekenen op een miljard bezoekers. Een groot publiek dat […]

Het bericht Adverteren op YouTube blijkt extreem effectief verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Op zoek naar jouw grondbeginselen en waarden

waarden en grondbeginselen

Waarom zijn sommige bedrijven succesvol en andere niet? De grondbeginselen en waarden spelen hier een belangrijke rol. Bedrijven die erin slagen om waarde uit te dragen maken een emotionele connectie met (potentiële) […]

Het bericht Op zoek naar jouw grondbeginselen en waarden verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.