home > Over comma > The Big Marcom Survey

The Big Marcom Survey

Trends in marketingcommunicatie binnen kmo's
comma brand strategists - Big MARCOM

Ook benieuwd hoe Vlaamse kmo’s in marketingcommunicatie investeren? Benchmark en wees als eerste op de hoogte van de resultaten.

Comma, brand strategists pakte voor de vijfde keer op rij uit met de Big Marcom Survey. Dit jaar in samenwerking met Vives Kortrijk. Dit grootschalig onderzoek peilt naar de marketingcommunicatie van kmo's. Naast België gingen we in Nederland, Frankrijk, Engeland en Luxemburg op zoek naar inzichten en tendensen op vlak van marketing en communicatie. Heel wat bedrijven en organisaties namen, midden in COVID-19 tijden, deel aan dit onderzoek.

Benieuwd naar de resultaten? Download ze hier.

bekijk de resultaten van 2020

 

Benieuwd naar de resultaten van vorige jaren? Download ze hier!

bekijk de resultaten van 2019

 

bekijk de resultaten van 2018

 

brand marketing
brand marketing
brand marketing
Klein
Foto
comma brand strategists - marketing partners
marketing partners
marketing partners
Klein
Foto
comma brand strategists - dreamteam
dream team
dream team
Groot
Foto
brand building
brand building
brand building
Groot
Foto
workshops
workshops
workshops
Groot
Foto
Meer weten over de Big Marcom Survey?
#3 De minnaar of ‘the lover’ charmeert met een populaire brand strategy

De archetypen van Jung Succesvolle merken kennen zichzelf en hun ideale klanten. Ze spelen er bewust op in door één archetype te omarmen. Ze maken het hun ideale klanten gemakkelijk […]

Het bericht #3 De minnaar of ‘the lover’ charmeert met een populaire brand strategy verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Big Marcom Survey 2020: marketingbudgetten stijgen in 45% van de Belgische kmo’s

Voor het vijfde jaar op rij organiseerde comma, brand strategists de Big Marcom Survey, een grootschalig onderzoek dat peilt naar de marketingcommunicatie van kmo’s. Uniek dit jaar is dat we […]

Het bericht Big Marcom Survey 2020: marketingbudgetten stijgen in 45% van de Belgische kmo’s verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Big Marcom Survey 2020: Belgische kmo’s hinken 50% achterop op vlak van VR, audio branding en big data

Voor het vijfde jaar op rij organiseerde comma, brand strategists in samenwerking met Vives de Big Marcom Survey, een grootschalig onderzoek dat peilt naar de marketingcommunicatie van kmo’s. Naast België gingen we in Nederland, Frankrijk, Engeland en Luxemburg op […]

Het bericht Big Marcom Survey 2020: Belgische kmo’s hinken 50% achterop op vlak van VR, audio branding en big data verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.