Cebeko

Bouw
Cebeko

CEBEKO - de specialist in de verkoop en verhuur van bouwmachines met de bijhorende excellente service - bestaat in 2018 vijfendertig jaar. Deze mijlpaal werd bekroond met een rebranding die de ‘sky-high experience’ en de ‘groundbreaking trust’ dat het familiale bedrijf door de jaren heen wist op te bouwen, uitdraagt.

What we did

  • Positionering
  • Visuele storytelling
  • Woordelijke storytelling
  • Customer journey workshop
  • Design & ontwikkeling website
  • SEO & keywordanalyse
  • Drupal-website

de comma, strategie

‘Wie is CEBEKO?’ (identity) en ‘hoe wil CEBEKO gezien worden’ (image), vormden de marketing-strategische basis voor de rebranding. Zowel woordelijk als visueel werd het merk CEBEKO bijgestuurd en geactualiseerd. Dit leidde tot een communicatiestrategie met een coherent verhaal en een passende stijlzetting die consistent worden uitgerold in de volledige communicatie.

Voor de ontwikkeling van de website deden we samen met CEBEKO een ‘customer journey workshop’. Dit resulteerde in een functionele website gemaakt met drupal 8 met een complexe inhoud die niettemin een lichte, aangename impressie nalaat bij de bezoeker.

Is het voor jouw onderneming ook tijd om een nieuwe weg in te slaan? comma,merkenmarketeers helpt je graag bij het opstarten van een nieuw hoofdstuk.

Meer cases

testimonial

Veerle Valaert - Atlas and Arrows

comma sloeg meteen de nagel op de kop. Via cijfers toonde het team aan dat onze bedrijfsnaam niet aan alle voorwaarden voldeed. Ook op vlak van marketing en communicatie met (potentiële) klanten was er nog wat werk aan de winkel. Dat kwam even hard aan, maar het heeft ons wel gemaakt tot wie we nu zijn. Een sterk merk met een duidelijke focus en collega’s die als een blok achter Altas and Arrows staan. Dankzij comma hebben we niet alleen een nieuw en herkenbaar logo, maar ook een passende naam én een duidelijke website. Het was een enorm interessant traject waar wij veel uit geleerd hebben.