home > Over comma > marketing partners

marketing partners

comma merkenmarketeers - marketingpartners

Tribe Global, een internationaal marketing netwerk

Tribe Global zag het levenslicht op 27 januari 2012. Aan de bakermat stonden dertien onafhankelijke agentschappen, actief in vijftien landen en in zeven verschillende talen. Nog geen jaar later werd dit aantal tijdens de eerste board meeting in Mexico City uitgebreid tot twintig communicatiehuizen met negen verschillende landstalen, samen actief in 24 landen. comma, merkenmarketeers is voortaan de Belgische schakel in deze ambitieuze internationale keten.

In de eerste plaats vormt Tribe Global een platform om kennis en strategieën uit te wisselen en te leren van gelijkgestemde spelers in de communicatiewereld. Ieder partneragentschap heeft zijn eigen specifieke competenties. Zo is één van de Duitse partners in eigen land marktleider op vlak van alles wat Direct Mailing is, terwijl de Canadese partner vooral op creatief vlak hoge toppen scheert. Een tweede drijfveer is het feit dat bij grotere aanbestedingen of ‘pitches’ de partners van Tribe Global hun krachten kunnen bundelen in één kandidatuur. 

Lidmaatschap van een netwerk als Tribe Global speelt ook in het voordeel van onze klanten. Via het netwerk van partneragentschappen kunnen we klanten wegwijs maken op nieuwe, buitenlandse markten. Het omgekeerde geldt natuurlijk ook. Zo ondersteunt comma, merkenmarketeers klanten van andere leden van Tribe Global bij het veroveren van de Belgische en Europese markt.

Proud member of

comma merkenmarketeers - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - communication
communications
communications
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - digital
digital
digital
Groot
Foto
comma merkenmarketeers - dream team
dream team
dream team
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - 411
411
411
Klein
Foto
blog
blog
Groot
Blog
Wil je meer weten over ons internationaal netwerk?
De Big Marcom Survey 2.0 – Hoe Vlaamse KMO’s in hun marketingcommunicatie investeren.

comma, merkenmarketeers en SBM, twee organisaties die dagelijks Vlaamse bedrijven adviseren, bevroegen in een marktonderzoek enkele Vlaamse ondernemers over hun marketingcommunicatie-beleid voor de periode 2017-2018. Samen met SBM bevroegen we […]

Het bericht De Big Marcom Survey 2.0 – Hoe Vlaamse KMO’s in hun marketingcommunicatie investeren. verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.