home > Over comma > subsidies

subsidies

comma merkenmarketeers - subsidies

KMO’s moeten sneller hun weg vinden naar een merkenmarketeer of een marketing- en communicatiebureau.

Het vertalen van zowel de bedrijfsstrategie enerzijds als de communicatiestrategie anderzijds gebeurt nog onvoldoende. comma, merkenmarketeers bouwt een brug tussen deze twee en is overtuigd dat dit voor elke KMO een haalbare kaart is.

De overheid levert extra inspanningen in het kader van de KMO-portefeuille. comma, merkenmarketeers is erkend voor de pijler advies en strategisch advies.

comma merkenmarketeers - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - communication
communication
communication
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - digital
digital
digital
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - development
development
development
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - digital transformation
digital transformation
digital transformation
Groot
Foto
blog
blog
Groot
Blog
Nog vragen over de subsidies?
De generation gap tussen millennials en babyboomers op vlak van communicatietools

generation gap

Als bedrijf is het belangrijk om je klant te betrekken bij je merk. Dit doe je niet alleen door zelf contact te zoeken met de consument, maar ook door de […]

Het bericht De generation gap tussen millennials en babyboomers op vlak van communicatietools verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.