home > Over comma > subsidies

subsidies

comma merkenmarketeers - subsidies

KMO’s moeten sneller hun weg vinden naar een merkenmarketeer of een marketing- en communicatiebureau.

Het vertalen van zowel de bedrijfsstrategie enerzijds als de communicatiestrategie anderzijds gebeurt nog onvoldoende. comma, merkenmarketeers bouwt een brug tussen deze twee en is overtuigd dat dit voor elke KMO een haalbare kaart is.

De overheid levert extra inspanningen in het kader van de KMO-portefeuille. comma, merkenmarketeers is erkend voor de pijler advies en strategisch advies.

comma merkenmarketeers - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - communication
communication
communication
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - digital
digital
digital
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - development
development
development
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - digital transformation
digital transformation
digital transformation
Groot
Foto
411
Groot
Foto
Nog vragen over de subsidies?
Google: organische sitelinks

Wanneer je bepaalde pagina’s opzoekt op Google zal je merken dat er kleine vermeldingen verschijnen onder enkele resultaten. Deze sub vermeldingen zijn Google ‘s organische sitelinks. Ze bieden de gebruikers aanvullende […]

Het bericht Google: organische sitelinks verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

12 tips voor een optimaal dashboardbeheer

Hoe definieert en behaalt u uw KPI’s? Hier bij comma, merkenmarketeers maken wij maandelijks een dashboard op voor onze klanten. Alle cijfers van de communicatiekanalen worden door ons genoteerd en […]

Het bericht 12 tips voor een optimaal dashboardbeheer verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’!

Wat is een merk? Hoe interpreteren we dit? We zien dat de invulling van het woord ‘merk’ of ‘brand’ een eigen leven leidt en op verschillende niveaus gebruikt wordt. Om […]

Het bericht Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.